Conversie.



Conversie is digitaal voor rendement. Voor een maximaal rendement is visie noodzaak. Het vormt de basis voor het inrichten van de website. Stijl, vormgeving tekstgebruik, beelden, structuur, etc. Door al die facetten vanuit de visie vorm te geven helpt de website je doelen te bereiken. Is dit voldoende? Nee. Klantvriendelijkheid, gebruiksgemak en vertrouwen spelen ook een grote rol in de conversie van je website. De klantenman verhoogt je conversie via verbetering van je huidige website of levert een compleet nieuwe High Performance Website.



Recept voor conversie.


1. Visie - Website als boegbeeld.
100%
2. Klantgericht - Oog voor belangrijkste doelgroepen.
75%
3. Google Ranking - SEO zorgt voor hoge positie.
70%
4. Professionaliteit - Verhoogt vertrouwen bezoeker.
60%
5. Gemak - Kinderlijk eenvoudige navigatie en structuur.
55%


6. Flexibel - Te gebruiken op ieder beeldscherm en apparaat.
45%
7. Aantrekkelijk - Aangename 1e en 2e indruk.
40%
8. Leesbaar - Via effectieve webtekst.
30%
9. Statistiek - Verhoog rendement via inzicht.
25%
10. Hosting - Betrouwbaar en snel.
20%

Waarom?

“Laat ons je website zien en we vertellen wie je bent.” Bij de klantenman is een goede website de spiegel van je visie. Beloof je meer dan je waarmaakt? Dan krijg je teleurgestelde en eenmalige klanten. Beloof je minder? Dan mis je veel omzet. Met visie als basis is meer verbetering mogelijk. Het complete recept zie je hierboven. Dankzij de omvang van het internet betaalt deze investering zich in een veelvoud terug.

Conversietest.