Opdrachtgevers.



De klantenman heeft veel ervaring met het verhogen van rendement. Meestal via verbetering in visie, interactieve marketing en conversie. Al deze opdrachten maken hem steeds beter. Hij helpt je graag met deze ervaring. Om te blijven groeien doceert de klantenman over online marketing en communicatie. Hij krijgt zo nieuwe, wetenschappelijken inzichten vanuit de meest recente literatuur en houdt zijn kennis actueel. Ook helpt de feedback van studenten om inzicht te krijgen in ons speelveld van visie en internet.



Hall of fame.


Xandrion

Xandrion.


Veil

Veil.


Achmea.

Achmea. 


stans tegelwerken

Stans.

NCOI

NCOI.


How&Knower

How&Knower.


Koninklijke Landmacht

Landmacht. 


Makro

Makro.




stichting vluchteling

Vluchteling.



post_nl

Post_NL 



ABNAMRO

ABN AMRO.



ING

ING.

Backupned

BackupNed.


Schuytgraaf

Schuytgraaf. 


Grolsch

Grolsch.


MKB

100+ MKB.