Onze visie.


De klantenman is gestart in 2012. Met als basis onze liefde voor interactieve marketing. Dat wilden we inzetten om organisaties te laten groeien. We hebben onze visie in de praktijk verder aangescherpt. In vele gesprekken met ondernemers en managers vielen ons twee zaken op. De meeste  (> 80%) organisaties in Nederland werken zonder gezamenlijke visie. Vreemd, omdat dit internationaal (met name in Azië) erkend wordt als aanjager van groei. Het tweede wat opvalt is het gebruik van de schatkamer van het internet. Daar ligt veel kans op groei. Hoeveel? Ons record staat nu op 1000% meer online omzet.



Hoger doel.


Hoger doel.
Meer online rendement.

Gewaagd doel.


Gewaagd doel de klantenman.
Excellent in duurzame online relaties.

De klantenman levert online aandacht.


Kernwaarden.


Kernkwaliteiten.
Samen. Gemak.
Bevlogen.
Groei.

Kernkwaliteiten.


Kernkwaliteiten de klantenman.
Inspirerende visie.
Gedragscommunicatie.
Interactieve marketing.