De klantenman.


De klantenman is opgericht in 2012 door Teus Meijering. Hij zag veel kansen voor organisaties om harder te groeien. Vooral via interactieve marketing. In gesprekken met ondernemers en vanuit onderzoek vielen twee zaken op. De meeste  (> 80%) organisaties in Nederland werken zonder een gezamenlijke visie. In groeimarkten is dit precies andersom en wordt visie gebruikt als aanjager van de groei. Daarnaast pakken veel MKB-ers niet de kansen die het internet biedt. Daar ligt veel groeipotentieel. Hoeveel? Door de omvang van het internet is dat spectaculair. Ons record staat nu op 1000% meer omzet.



Hoger doel.


Hoger doel.
Meer online rendement.

Gewaagd doel.


Gewaagd doel de klantenman.
Excellent in duurzame online relaties.

De klantenman laat organisaties
sneller groeien.


Kernwaarden.


Kernkwaliteiten.
Samen. Gemak. 
Bevlogen.
Groei.

Kernkwaliteiten.


Kernkwaliteiten de klantenman.
Inspirerende visie.
Gedragscommunicatie.
Interactieve marketing.